OPći uvjeti poslovanja

Članak 1.
Uvod; definicije

  • Ovim općim uvjetima poslovanja (u daljnjem tekstu: Opći uvjeti) određuju se prava i obveze vezane uz usluge koje pruža Meta digital j.d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu, Nehajska ulica 34, OIB: 98336436137 (u daljnjem tekstu: Društvo). Ovi Opći uvjeti svakodobno su dostupni na web-stranici Društva.
  • Društvo pruža usluge koje obuhvaćaju cijeli vrijednosni lanac bitan za digitalno poslovanje, a što uključuje ali ne ograničava se na pružanje usluga domene i hostinga, web dizajna, internetskog oglašavanja ili programiranja mobilnih aplikacija.
  • Kontakt s Društvom ostvaruje se idućim kanalima:
  • Pisanim putem na adresu sjedišta Društva: Zagreb, Nehajska ulica 34
  • Elektroničkom poštom na: [email protected]
  • Pozivom na: 098 771 493
  • Za potrebe ovih Općih uvjeta idući pojmovi tumače se kako slijedi:

            Klijent znači pravna ili fizička osoba (koja djeluje unutar svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti) koja u pravnim poslovima koji su relevantni za ove Opće uvjete nastupa kao nalogodavac.

            Ugovor je ugovor o pružanju usluga kojim se Društvo obvezuje za novčanu naknadu pružiti usluge specificirane u samom Ugovoru.

            Radni dan je svaki dan osim subote i nedjelje kao i državnih/vjerskih praznika koji su označeni kao neradni dani.

            Cjenik znači cjenik usluga koje pruža Društvo. Društvo zadržava pravo svakodobne promjene Cjenika, bilo u iznosima naknade, bilo u opsegu ili vrsti usluga koje nudi, ili opsegu sadržaja usluga. Podrazumijeva se da za Klijenta vrijedi ona cijena i sadržaj usluga koje su ugovorene, sve sukladno Cjeniku koji je bio na snazi u trenutku sklapanja Ugovora, odnosno, da izmjene Cjenika utječu na one poslove koji budu ugovoreni nakon što novi Cjenik stupi na snagu. Društvo u trenutku sastavljanja ovih Općih uvjeta nije obveznik poreza na dodanu vrijednost.

Članak 2.
Početak suradnje

(1)        Odredbe sadržane u ovom članku opisuju redovno postupanje Društva. U iznimnim situacijama, moguća su određena odstupanja od odredbi ovog članka, a što ne utječe na valjanost svih drugih odredaba ovih Općih uvjeta.

(2)        Početak suradnje ostvaruje se sklapanja Ugovora. Ugovor se može sklopiti u bilo kojem broju primjeraka, od kojih se svaki smatra izvornikom; pri čemu svi primjerci tvore jedno te isti pravni posao. Skenirani potpisi ili elektronički potpisi jednako su pravno obvezujući, a razmjena potpisanih elektroničkih primjeraka (npr. potpisanih, skeniranih i poslanih e-mailom) jednaka je fizičkom potpisivanju i razmjeni izvornika.

(3)        Ovi Opći uvjeti sastavni su dio svakog Ugovora, što uključuje i izvanredne situacije poput izostanka pisanog Ugovora (npr. usmeni dogovor, prihvat ponude putem e-pošte ili drugih sredstava komunikacije i sl.). Odstupanja od odredaba ovih Općih uvjeta moguća su samo ako su izričito uvrštena u Ugovor uz jasnu napomenu da se radi o odstupanja od Općih uvjeta. U slučaju odstupanja, ono se odnosi samo na usko specificiranu odredbu Općih uvjeta od koje se odstupa, dok sve ostale odredbe i dalje vrijede u neizmijenjenom obliku.

Članak 3.
Opis usluga

(1)        Ovaj članak sadrži generalne opise usluga koje Društvo nudi. Društvo zadržava pravo s vremena na vrijeme mijenjati opseg i opis usluga, kao i na zahtjev Klijenta izraditi ponudu koja sadrži opseg usluga koji odstupa od donjih opisa. Sva u nastavku sadržana pravila (kao i pravila općenito sadržana u ovim Općim uvjetima) vrijede ako Društvo i Klijent nisu nešto drugo izričito i pisano drugačije ugovorili.

(2)        Registracija domene

(2.1.)    Društvo za Klijenta zakupljuje, administrira i obnavlja domenu. Usluga se izvršava korištenjem vanjskih servisa za registraciju domena. Obveza je Klijenta predložiti željenu domenu (kao i alternativu u slučaju nedostupnosti). Registracija domene je aktivna u razdoblju od godine dana.

(2.2.)    Dio ove usluge jest i unos DNS servera na kojima će biti smještena web stranica Klijenta.

(2.3.)    Društvo je obvezno na vrijeme poslati pisanu obavijest Klijentu o isteku aktivacije domene. Ukoliko Društvo ne zaprimi pisanu potvrdu Klijenta o tome da želi nastaviti koristiti zakupljenu domenu kroz period narednih godinu dana, Društvo neće samoinicijativno održati istu aktivnom te u svezi s navedenim ne snosi nikakvu odgovornost.

(2.4.)    Ukoliko Klijent koristi druge usluge Društva, međutim pritom radnje koje ulaze u opis ove usluge obavlja sam (ili za to koristi drugog izvršitelja), tada Klijent snosi potpunu odgovornost za redovno obnavljanje domene u slučaju isteka domene kao i pravilno podešavanje DNS servera.

(2.4.)    Usluga se naplaćuje jednom godišnje, unaprijed za predviđeno aktivacijsko razdoblje u trajanju od jedne godine. Naknada se sastoji od iznosa naknade koju društvo plaća servisu za registraciju domena, uvećano za iznos naknade same usluge sukladno Cjeniku. Društvo zadržava pravo naplate dodatnih iznosa sukladno izdanoj ponudi ukoliko Klijent zatraži dodatne usluge povezane s pitanjima domena (npr. transfer domene i sl.).

(3)        Usluga hostinga

(3.1.)   Društvo za Klijenta zakupljuje virtualni prostor za smještaj web stranica, aplikacija ili bilo kojih drugih potreba. Zakup se uzima na razdoblje u trajanju od po jedne godine.

(3.2.)    Veličina zakupljenog prostora određuje Klijent sukladno procjeni svojih potreba. Društvo se obvezuje prethodno generalno savjetovati Klijenta, međutim navedeni savjet isključivo je informativne prirode. Na Klijentu je da što preciznije procijeni promet koji bi se potencijalno mogao ostvariti, pri čemu prima na znanje da zakup prostora nedostatne veličine može rezultirati usporenim radom web stranice (ili aplikacije), pa čak i prestankom rada, a za što Društvo ne preuzima odgovornost.

(3.3.)    Ova usluga uključuje korištenje resursa treće strane, a koje uključuju SSD disk (ili drugog tehnološkog rješenja usporedivih performansi), neograničen bandwidth, cpanel sučelje, 5 poddomena, 5 parkirnih domena, 5 email adresa, korisnička podrška.

(3.4.)   Društvo šalje upute i pristupne podatke za hosting Klijentima putem elektroničke pošte. Društvo stoji na raspolaganju za podršku podešavanju rada zakupljenih adresa elektroničke pošte, što se odnosi na podešavanje istih na standardnom računalu (sa ugrađenim Windows sustavom). Zbog velikih varijacija mobilne telefonije, Društvo ne pruža podršku pri podešavanju elektroničke pošte na mobilnim uređajima.

(3.5.)    Usluga se naplaćuje jednom godišnje, unaprijed za predviđeno aktivacijsko razdoblje u trajanju od jedne godine. Naknada se sastoji od iznosa naknade koju društvo plaća servisu za registraciju domena, uvećano za iznos naknade same usluge sukladno Cjeniku. Društvo zadržava pravo naplate dodatnih iznosa sukladno izdanoj ponudi ukoliko Klijent zatraži dodatne usluge povezane s pitanjima hostinga (npr. usluga e-mail hostinga i sl.).

(4)        Izrada web stranice

(4.1.)    Ova usluga uključuje sve radnje potrebne za stvaranje web stranice, što su: instalacija WordPress sučelja, dizajn naslovne stranice, izrada podstranica, izbornika, galerije, kontakt forme, povezivanje Google Analytics sučelja, povezivanje Google Search Console sučelja, responzivni dizajn i osnovna SEO optimizacija.

(4.2.)   Sve radnje iz prethodne točke mogu, sukladno potrebama Klijenta, biti napravljene i kao zasebne usluge.

(4.3.)    Klijent se obvezuje Društvu dostaviti primjere dizajna koje preferira te dati što detaljnije upute po pitanju dizajna. Ukoliko Klijent ne raspolaže primjerima, tada Društvo daje prijedloge koji se temelje na elementima Klijentovog vizualnog identiteta. Društvo zadržava pravo izraditi upitnik za Klijenta koji istome pomaže u izradi zahtjeva za dizajnom. Društvo nakon izrade prvog prijedloga dizajna isti šalje Klijentu radi komentara, nakon čega kao dio usluge nudi još izradu tri prijedloga dizajna. Nakon što Klijent izabere dizajn, Društvo nudi do tri izmjene sadržaja po pojedinačnoj stranici unutar nekog weba.

(4.4.)    Ova usluga ne uključuje održavanje web stranice.

(4.5.)    Ova usluga naplaćuje se avansno u iznos od 30% ukupnog iznosa, dok se ostatak plaća nakon isporuke finalnog proizvoda.

(5)        Održavanje web stranice

(5.1.)    Ova usluga nudi se u odnosu na sve postojeće web stranica (bez obzira na to tko je izvorno izradio stranicu). Usluga uključuje, sukladno zahtjevu Klijenta, sve vrste izmjena na stranici, kako u sadržaju tako i u dizajnu.

(5.2.)    Ova usluga naplaćuje se po satu, nakon pružanja usluge.

(5.3.)    Dodatno uz uslugu opisanu pod točkom 5.1., Društvo nudi uslugu redovnog održavanja, što znači da tijekom ugovorenog razdoblja jednom mjesečno provjerava ispravnost rada svih funkcionalnosti stranice.

(6)        Održavanje Google oglasa

(6.1.)    Ova usluga obuhvaća usluge povezane sa Google oglašavanjem: postavljanje računa na Google Ads, istraživanje ključnih riječi, kreiranje kampanje, optimizaciju kampanje i izvještavanje.

(6.2.)    Kreiranje kampanja radi se u skladu s Klijentovim uputama. Sve dodatne troškove vezane za kampanju i sve druge oblike reklamiranja snosi Klijent.

(6.3.)    Usluga se naplaćuje se po izvršenom radnom satu.

(7)        Unity programiranje

(7.1.)    Ova usluga odnosi se na programiranje raznih vrsta aplikacija. Programiranje se vrši sukladno uputama Klijenta (opisima funkcionalnosti). Testiranje isporučenog koda radi Klijent. Usluga uključuje sve potrebne dorade funkcionalnosti koje su dio originalne upute Klijenta. Ukoliko se tijekom suradnje pojavi potreba za dodatnim funkcionalnostima, iste će se raditi sukladno prihvaćenoj dodatnoj ponudi koju je izdalo Društvo.

(7.2.)    Ova usluga plaća se sukladno uvjetima sadržanima u ponudi koju kreira Društvo, a koja se u pravilu sastoji od unaprijed utvrđenog iznosa naknade koji se temelji na unaprijed procijenjenoj satnici. Eventualni dodatni sati naplaćuju se po izvršenom radnom satu.

(8)        Konzultacije na temu virtualne i proširene stvarnosti

(8.1.)    Ova usluga odnosi se na konzultacije o tehnologijama virtualne i proširene stvarnosti. Konzultacije se održavaju bilo uživo ili online, sve sukladno dogovoru s Klijentom.

(8.2.)    Usluga se naplaćuje se po izvršenom radnom satu.

(9)        SEO konzultacije

(9.1.)    Ova usluga odnosi se na konzultacije o SEO optimizaciji web stranica. Usluga se u bitnome prilagođuje stvarnim potrebama klijenta, pa tako ovisno o okolnostima može sadržavati instrukcije, edukaciju, audit (provjeru) web stranice, tehničke dorade i prijedloge ključnih riječi.

(9.2.)    Usluga se naplaćuje se po izvršenom radnom satu.

(10)      Kada se usluga naplaćuje po izvršenom radnom satu kao sat se uzima 60 minuta te se naplata vrši nakon pružanja usluge. U slučaju premašivanja punog sata, započeti zadnji sat pružanja usluge obračunava se razmjerno. Kada se usluga naplaćuje po izvršenom radnom satu (uz izuzetak usluga opisanih pod stavcima 8 i 9 ovog članka), Društvo ima obvezu voditi redovno ažuriran pregled utrošenih sati te ga po zahtjevu predočiti Klijentu.

Članak 4.
Uvjeti isporuke

(1)        Društvo se obvezuje pružiti uslugu u roku kako je naveden u Ugovoru.

(2)        Iznimno od odredbe prethodnog stavka, Društvo zadržava pravo produljenja roka isporuke u opravdanim slučajevima poput bolesti i nedostupnosti zaposlenika, nedostupnosti ili neispravnosti trećih strana nužnih za izvršenje usluga te sličnih okolnosti koje su izvan kontrole Društva. U takvim slučajevima se Društvo obvezuje u najkraćem mogućem roku obratiti Klijentu sa informacijom o odgovarajućem produljenju roka.

Članak 5.
Korisnička podrška

(1)        U slučaju pitanja ili poteškoća, Klijent ima mogućnost obratiti se Društvu isključivo putem adrese elektroničke pošte: [email protected].

(2)        Društvo na upit odgovara u roku od 24 sata od trenutka zaprimanja jasnog i potpunog upita. Iako Društvo ulaže svoj najveći razumni napor u što brže reagiranje i otklanjanje eventualnih poteškoća, odgovor unutar 24 sata ne podrazumijeva pružanje finalnog rješavanja upita. Društvo se obvezuje držati Klijenta informiranim o statusu njegovog upita te prema potrebi započeti i održavati komunikaciju sa relevantnim trećim stranama u cilju uspješnog otklanjanja nepravilnosti.

(3)        Ukoliko Društvo procijeni da se tražena podrška ne odnosi na tehničku neispravnost već izmjene prvotnog sadržaja i funkcionalnosti usluge, Društvo zadržava pravo naplate usluge prema Cjeniku.

(4)        Ukoliko Društvo procijeni da se tražena podrška odnosi na pitanja za čije rješavanje ono nije nadležno, ili su upiti agresivni, napasni, nepotrebno učestali i/ili brojni, zadržava pravo odbiti Klijenta.

Članak 6.
Odgovornost

(1)        Društvo se obvezuje pružati usluge profesionalno i u skladu s dobrom poslovnom praksom te uobičajenim standardima struke.

(2)        Društvo zadržava pravo odstupati od opsega u prethodnom članku opisanih usluga te prilagođavati uvjete pružanja svojih usluga, uključujući i cjenovnu politiku, ovisno o vlastitoj slobodnoj procjeni kompleksnosti zadataka, koji specifični uvjeti će biti sadržati u pisanoj ponudi Klijentu.

(3)        Kada izvršenje usluga ovisi dijelom ili u potpunosti o trećim stranama (npr. usluga hostinga ovisi o dostupnosti hosting servisa), Društvo ne preuzima odgovornost za kvalitetu usluge trećih strana. Ukoliko neka usluga ne bi bila uredno ispunjavana zbog propusta trećih strana (npr. nedostupnost domene zbog propusta servisa), to ne stvara odgovornost na strani Društva.

(4)        Društvo ne odgovara za uspješnost rada i poslovne rezultate Klijenta, kao niti za štetu (uključujući izgubljenu dobit te sve ostale pojavne oblike štete). Ukoliko bi šteta Klijentu nastala isključivo i samo propustom Društva u smislu grube nepažnje ili namjere, Društvo odgovara samo do iznosa vrijednosti usluga koje je pružio Klijentu u odnosu na spornu uslugu.

(5)        U odnosu na dizajn i marketing, Društvo ne odgovara za sadržaj koji se objavljuje.

(6)        Društvo zadržava pravo odbiti suradnju u slučajevima preopterećenosti i neprikladnih zahtjeva.

Članak 7.
Prestanak Ugovora

(1)        Ugovor traje do potpunog izvršenja obveza obje strane Ugovora. Međutim, svaka strana Ugovora ima pravo isti otkazati bez davanja objašnjenja, uz poštivanje otkaznog roka od 30 dana.

(2)        Ukoliko Klijent otkazuje Ugovor, obvezan je Društvu nadoknaditi razmjeran iznos naknade. Ukoliko razmjerni iznos naknade nije utvrdiv, on će odgovarati zbroju satnice koja je utrošena na ime pružanja usluge Klijentu.

(3)        Ukoliko Društvo otkazuje Ugovor, ukoliko je to moguće, obvezno je predati sve podatke o stupnju izvršenosti usluge na način koji Klijentu omogućuje razumno jednostavan prijenos naloga novom izvršitelju.

Članak 8.
Ostale odredbe u odnosu na Ugovor

  • Ugovor stupa na snagu s danom njegova potpisivanja. Izmjene i dopune Ugovora moraju biti u pisanom obliku.
  • Eventualne sporove Ugovorne će strane rješavati sporazumom, a u slučaju nemogućnosti postizanja sporazumnog rješenja stranke suglasno ugovaraju nadležnost stvarno nadležnog suda u Zagrebu.
  • Ugovorne strane bezuvjetno se obvezuju na čuvanje poslovne tajne za sve podatke i dokumentaciju vezanu uz ostvarenje Ugovora.
  • Na sve što nije regulirano Ugovorom i/ili ovim Općim uvjetima, primjenjuju se odredbe zakona koji regulira određenu materiju.
  • Sva pismena i obavijesti po Ugovoru i ovim Općim uvjetima međusobno dostavljati će se na e-mail adrese navedene u Ugovoru. Operativna komunikacija među stranama može uslijediti korištenjem bilo kojeg tehničkog sredstva, uz poštivanjem pisanog oblika koji omogućuje pohranjivanje.
  • Za Ugovor i ove Opće uvjete je mjerodavno hrvatsko pravo.
  • Odricanje od prava i pravna sredstva. Nevršenje ili kašnjenje bilo koje Ugovorne strane u vršenju nekog od njezinih prava koja ima prema Ugovoru odnosno ovim Općim uvjetima ne smatra se odricanjem od toga prava, a pojedinačno ili djelomično vršenje nekog prava iz Ugovora odnosno iz Općih uvjeta ne sprečava daljnje vršenje toga ili vršenje nekog drugog prava. Prava i pravna sredstva predviđena Ugovorom odnosno Općim uvjetima ne isključuju prava i pravna sredstva koja bilo koja od Ugovornih strana inače ima prema zakonu.
  • Djelomična ništavost. Ništavost ili neprovedivost bilo koje odredbe Ugovora ili Općih uvjeta ni na koji način ne utječe na valjanost ili provedivost ostalih odredbi Ugovora odnosno Općih uvjeta, a Ugovorne strane obvezuju se u takvom slučaju uložiti najbolje napore kako bi ispravile takvu ništavu ili neprovedivu odredbu na način da postane valjana i provediva u skladu sa svrhom koja se željela postići ništavom odnosno neprovedivom odredbom.

Članak 9.
Završne odredbe

(1)        Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu danom objave na web stranici Društva.

(2)        Društvo zadržava pravo izmjene ovih Općih uvjeta, o čemu će obavijestiti Klijente putem svoje web stranice.

 

Je li vas ovo zainteresiralo za razgovor?

Naša vrata su uvijek otvorena za sva vaša pitanja, nove projekte i suradnje. Javite nam se kako bi vam vaši digitalni proizvodi počeli donositi više vrijednosti

Scroll to Top